Η αξιολόγηση και επιλογή της εταιρείας που θα κατασκευάσει την ιστοσελίδα σας, είναι μια κρίσιμη διαδικασία. Σας επισημαίνουμε απλές αλλά ουσιαστικές λεπτομέρειες που θα κάνουν την επιλογή σας πιο αντικειμενική και αποτελεσματική με βάση τις παροχές που ζητάτε.
Φροντίστε να συγκρίνετε έργα διαδικτύου με ίδιες προδιαγραφές. Έτσι η σύγκριση εκτός από δίκαιη είναι και ουσιαστική.
Οι αναλυτικές προσφορές θα πρέπει να περιλαμβάνουν τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις κατασκευής. Αλλιώς ζητάτε επιπλέον διευκρινήσεις.
Οι χρόνοι παράδοσης θα πρέπει να είναι ίδιοι και να τηρούνται.
Η εξ αρχής δημιουργία του σχεδιαστικού με την συνδρομή γραφίστα ή η αντιγραφή προσχεδίου – template – από το internet με αλλαγές χρωματισμών θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν.
Η υπηρεσία επιμέλειας ή όχι των κειμένων και οι μεταφράσεις σε άλλες γλώσσες θα πρέπει να τις αξιολογήσετε.
Η παροχή υπηρεσίας εκπαίδευσής σας στον χειρισμό εισαγωγής περιεχομένου, και η παροχή υποστήριξης σας στο στάδιο εισαγωγής.
Το ποσοστό δυναμικού περιεχομένου του έργου. Άλλο κόστος κατασκευής δυναμικού περιεχομένου έχουν π.χ. μόνο τα νέα της εταιρείας, και άλλο όλα τα κείμενα και φωτογραφίες που φιλοξενεί όλο το έργο.
Οι δυνατότητα επιπλέον παροχών που θα χρειαστείτε άμεσα, π.χ. η διαφήμιση και οι υπηρεσίες SEO που είναι απαραίτητες για την ιστοσελίδα σας.
Οι υπηρεσίες αναβάθμισης σε επίπεδο ασφάλειας της ιστοσελίδας σας. Κάθε πότε πραγματοποιείται και με τι κόστος. Οι υπηρεσίες backup.
Η εταιρεία κατασκευής θέλει να πουλήσει ιστοσελίδα ή παρεμφερή υπηρεσίες όπως φιλοξενία, ονόματα χώρου (domain names), υπηρεσίες πληρωμένης διαφήμισης; Προσοχή!
Το κόστος κατασκευής ηλεκτρονικού καταστήματος περιλαμβάνει ακόμα και την φωτογράφηση των προϊόντων ή απλά την φιλοξενία τους σε ένα όμορφο εικαστικό με τις φωτογραφίες από το κινητό τηλέφωνο;
Η εύρεση των προϊόντων είναι εύκολη από τον απλό χρήστη-πελάτη ή χρειάζεται να του παρέχετε αναλυτικές οδηγίες εύρεσης;
Τα προϊόντα είναι πολλά. Άρα και η διαδικασία της επιλογής και αγοράς θα πρέπει απαραίτητα να καθυστερεί σαν διαδικασία.
Οι υπηρεσίες φιλοξενίας που θα σας παρέχονται τι ταχύτητα και ασφάλεια έχουν; Που βρίσκεται η ιστοσελίδα σας ανά τον κόσμο; Σας παρέχεται πρόσφατο backup στα χέρια σας με οδηγίες εγκατάστασης;
Στατιστικά επισκεψιμότητας θα σας παρέχονται για την αποτελεσματική αξιολόγηση της προβολής σας;
Βασικό κριτήριο είναι τελικά ο συνολικός χρόνος που αφιερώνει η εταιρεία κατασκευής για σας. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την εξειδικευμένη υποστήριξή σας στο δικό σας αντικείμενο και στον δικό σας στόχο.
Η επιλογή είναι δική σας, εφόσον η αξιολόγηση που θα κάνετε είναι ουσιαστική και η παρουσίαση που θα έχετε στο διαδίκτυο θα έχει αποτέλεσμα. Άλλωστε πληρώνετε για αυτό. Φροντίστε να αγοράσετε αυτό ακριβώς που χρειάζεστε χωρίς παραχωρήσεις. Μια εσφαλμένη επιλογή μπορεί να έχει αρνητική διαφήμιση στο internet για την επιχείρησή σας.
Αξιολογήστε σωστά. Στοχεύστε έξυπνα και αποτελεσματικά όχι μόνο τους πελάτες σας αλλά και τους συνεργάτες σας.