Στην Websitehouse έχουμε έναν πρωταρχικό κανόνα. Να συνεχίζουμε να παρέχουμε υποστήριξη στον πελάτη μας και μετά την ολοκλήρωση του έργου.
Αυτός είναι ένας βασικός παράγοντας επιτυχίας και συνέχειας για κάθε διαδικτυακή προβολή. Για τον σκοπό αυτό έχουμε δημιουργήσει υπηρεσίες υποστήριξης διαδικτυακών έργων, οι οποίες προσφέρουν στον πελάτη μας την συνέχεια της επένδυσης του. Αυτό επιτυγχάνεται με μια σειρά από διαδικασίες και ενέργειες, τόσο προληπτικές όσο και κατασταλτικές. Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρουν στον πελάτη πραγματική υποστήριξη και άμεση αντίδραση σε κάθε μικρό ή μεγάλο του πρόβλημα.
Ασφάλεια δεδομένων
Διαδικασία λήψης ασφαλούς Backup όλης της διαδικτυακής εφαρμογής σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Με τον τρόπο αυτό είναι δυνατή η επαναλειτουργία της διαδικτυακής προβολής, ακόμα και όταν χαθεί κάθε επικοινωνία με το σύστημα φιλοξενίας – hosting.
Αναβάθμιση ασφάλειας
Απαραίτητο, αν και προληπτικό, Security upgrade όλου ή μέρους του διαδικτυακού έργου, μετά από ανίχνευση προβλήματος από τους διεθνείς οργανισμούς ελέγχου. Η ενέργεια αυτή πρέπει να πραγματοποιείται άμεσα και χωρίς καθυστερήσεις.
Αλλαγή Hosting
Μεταφορά της διαδικτυακής προβολής από ένα σύστημα φιλοξενίας σε ένα άλλο, στην περίπτωση που τα επίπεδα ασφάλειας ή οι επιδόσεις ταχύτητας του υφιστάμενου συστήματος κρίνονται ανεπαρκή ή επικίνδυνα για τον πελάτη. Απαραίτητη ενέργεια τόσο για την ασφάλεια όσο και για την επισκεψιμότητα του έργου.
Πιστοποιητικά ασφαλείας
Άμεση εγκατάσταση πιστοποιητικών ασφαλείας και κρυπτογράφησης των πληροφοριών. Ιδιαίτερα σε διαδικτυακά έργα πώλησης αγαθών (e-Shop) ή και συλλογής προσωπικών δεδομένων. Ενέργεια που προφυλάσσει από δυσάρεστες μελλοντικές καταστάσεις σχετικά με την νομιμότητα της διαδικτυακής σας προβολής.